Vaknade med feber

och tokfrös... har frusit i flera dagar och kännt mig lite konstig och hängig.
Tog alvedon och somnade om... vaknade vid elva och har mått helt ok sen dess. Varken frusit eller haft mer feber... Konstigt det kan bli va?

Funderar på att dra till Rebban ikväll ändå och hänga... Såg på Fejsbuck att pojken som stört mig i ett år skaffat tjej... fast att jag inte vill ha honom själv så stör det mig enormt. Faktiskt... tror jag behöver cykla till Rebban och spy lite galla ikväll... för min hälsas skull liksom... visst är det så?

Kikade runt bland blogghistoriken och hittade ett inlägg från januari... haha visst ska man ha krav men ibland kanske man tar i en smula :P

"Jag vill vara kär!!! I en vacker pojke som är kär i mig. Han med lockarna i nacken och fräknarna på näsan. Han med stort H, han som får huden att kännas som kolsyra bara han snuddar vid den med blicken... 
Han bör vara en jävel på gitarr, och sjunga så att armarna knottrar sig. Med en sån där hes sexig röst... Vi ska självklart dela samma humor och ett och annat intresse... sen så ska han vara omtänksam. Inte bara mot mig, utan mot alla. Djur, människor och natur... och snäll men inte mesig, rolig men inte konstant skämtande, vältränad men inte för mycket, ha en söt liten rumpa som är svår att låta bli, ha en dröm...ett mål i livet, nått han strävar efter, jobba med nått han älskar och inte för att han tjänar bra med pengar... han ska tycka att jag är vackrast i världen även när jag är rätt ful... och han ska vara "my favorite person to be with" som en klok kvinna sa på TV en gång...
Ja honom vill jag träffa och bli kär i...
Och vadå krav? Ska man inte ha det ;)"

Kan inte låta bli att le lite när jag läser... är det inte så alla vill ha det med viss modifikation?


Kommentarer
Postat av: Pudding

Inget fel med drömmar, önskningar eller krav - bara dem ínte är för höga. Och ibland kan dem faktiskt också slå in!
Och samtidigt blir det ju ändå aldrig som man har tänkt sig - det blir kanske bara ännu bättre!

2008-04-19 @ 09:58:53
Postat av: Robin

Skön krav lista... påminner om filmen Singles, där har hon en liknande lista, men kortar av den till att han ska säga prosit när hon nyser.....hehehehe, själv så brukar jag inte offentliggöra mina kravspecifikationer....men dom är lite längre än prosit kan jag säga ;)

2008-04-21 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0