Wiiiihaaaa!!!!!

Så fick vi våra tre poäng till slut... Jag har suttit och stirrat blint på Fotbollskanalen live i 93 minuter... Där kan man via små textremsor läsa vad som händer under matchens gång...  Enligt de små textremsorna kan jag utläsa att segern var alldeles rätt och riktig och att Gnaget väl förtjänade sina tre poäng. Sådärja!!!

Nu är bröstet lite lättare och humöret på topp :D

Som den hemska människa jag är kan jag inte annat än smålé en smula över Bajens förlust i Göteborg med. Fy vad hemsk jag är.... Men vinst för Gnaget idag i kombination med förlust för Bajen bådar en massa gott vad gäller den psykologiska biten inför derbyt på måndag... Sorry men det e sanning!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch - det där läste jag inte :(. Ni får allt akta er för våra fantastiska målgörare...*fniss* Och jag som brukar säga att jag har mindre svårt för AIK än Djurgården. Men jag får kanske ändra mig där ;). Ha det!

2008-04-11 @ 10:54:13
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Yllis

Kicki: Haha och jag brukar säga detsamma fast tvärtom... alltså att hellre Bajen än Djurgården liksom... Så lite gemensamt har vi ju i alla fall ;)

2008-04-11 @ 21:34:06
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0