Nu ger jag mig...

för ikväll i alla fall. En fråga kvar på tentan att svara på men den tar jag imorgon. Så kan jag cykla in till SU och lämna den redan imorrn, en dag för tidigt, det ni!
Inatt kommer jag att drömma och stjärnvalv och stiftare... eller så kommer jag bara sova som en stock.
Imorgon kommer elektriken, nån gång mellan sju och tio... O så jag hoppas på tio så jag får lite sovmorgon!
Natti natti

Vi fick förresten in världens coolaste jeans på Gina idag. Riktiga 70-tals jeans i sliten tvätt, hög midja och snygga fickor. Kan villigt erkänna att de numer hänger ett par i min storlek i personalskåpet och väntar på att få följa med hem. Det får de på Söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0