Julklappar!

Ikväll har jag ägnat kvällen åt paketinslagning och brödbak. Jag har paketerat, lackat, pysslat och doftat in ljuvliga dofter från ugnen... jag har bakat vörtbröd som ju julen hör till... men jag har gjort det i lergrytan så jag har inte en aning om hur det hela blivit... får testa imorrn och se om det är värt att göra fler... nu är det äntligen dax att sussa!
Natti natt!!!





Har dock inte fyllt i etiketterna än som ni ser... får se om jag orkar och hinner rimma imorgon... annars duger det med ett "önskar "... Jag tycker i alla fall att paketen blev urtjusiga!


Kommentarer
Postat av: soffan!

är sjukt imponerad av detta. knäcken! ser ut som ida gustavssons!alltså jag önskar mig en sats knäck ylva li style som bröllopspresent, och önskar att jag åtminstone blir en hälften så bra mamma som du.



pussar

2008-12-23 @ 12:56:01
Postat av: Agnes

vilka fina paket!!



berätta om brödbaket, hur blev det?



kram från agnes!

2008-12-30 @ 22:25:59
URL: http://pagnes.blogspot.com
Postat av: Yllis

Soffan: Du kommer bli en dubbelt så bra mamma som jag ska du se! Du stålar :)



Agnes: välkommen hem! Brödet ja, det blev så bra att jag gjorde ett till på julaftonsmorgonen! Jättegott och kryddigt, en smula kompakt bara så det passade perfekt till doppat. (sa de som gillar sånt ;))

2009-01-04 @ 12:26:46
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0