Blanketter och sånt!!!

Jag fullkomligt HATAR allt som har med blanketter å göra... Men idag har jag fixat med att förnya min ansökan om bostadsbidrag samt Leians ansökan till förskoleklassen till hösten.

Dagen började jobbigt... samtal med J på BUP angående Mirans utbrott hon lagt sig till med på sista tiden... lika bra att ta tag i så tidigt som möjligt tyckte vi... det var tungt... satt i en timme och pratade om våra levnadssituationer ungefär... allt pratade vi om... alla faktorer som påverkar mig negativt just nu kom fram till ytan (nästan i alla fall), och lika bra var det... men fy så jobbigt det var... Såklart börja jag gråta och J höll om och trösta... FAN vad jag saknar tiden innan barnen då jag inte grät för nått... det var skönt. Hatar att visa mig svag framför andra....

Det är liksom när man radar upp alla jobbiga faktorer så som vi gjorde idag som det blir så mycket och så verkligt... inte konstigt egentligen att  jag mår som jag gör... Nästa tisdag ska vi dit igen... undras om vi ska prata om Miran då eller om vi ska fortsätta utreda mitt psyke :P

Jaja, Tvättstuga... hämta barn... tillsammans gick vi till Leias skola och lämnade in blanketten... fick komma in och kika tillsammans på fritidset och hälsa på personalen där... Leia var så fin lilla vännen, vågade först inte gå in... höll sen hårt i min hand och gömde sig lite bakom... men när vi gick därifrån och utforskade skolgården var hon så glad och förväntansfull så... nu vill hon börja på en gång istället :P

Jag köpte mig och Miran varsin mössa idag med... Kunde inte låta bli... fick sånna härliga nörd/70-tals vibbar av min mössa.. Miras är störtcool och matchar nya vårkläderna perfekt... nu ska jag hålla ögonen öppna för en fin till stortösen med!!!

Kvällen var mysig och nu borde jag plugga... vad gör jag här?

image388
 

image389


Kommentarer
Postat av: liv

jag förstår att det känns jobbigt att visa sig svag, jag tycker också det men börjar bättra mig ilte ;). det verkade vara en bra bup-person ni fått hursomhelst. jag tycker du är jättestark, bara så du vet.

2008-02-28 @ 08:53:27
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se
Postat av: Yllis

Liv: Tack... alla snälla komentarer värmer verkligen :)

2008-02-28 @ 20:06:09
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0