Dagens löparrunda!

Sparang till elljusspåret, runt spåret,hem från spåret och en sväng till.
7 km blev det, och det bästa är att jag sprang det jobbiga varvet på slingan. Det som avslutas med mördarbacken...
När jag kommit upp för den ville jag skratta,gråta och fira med en semla med detsamma. Allt på en gång! Men se det gick ju inte då jag ju hade en bit kvar att springa, samt att det inte stod en snäll liten tant och väntade på mig däruppe med en nybakad semla med guldmedalj på....

Nu sitter jag en smula ofräsch med svetten rinnandes nerför ryggen och ett stolt smajl på läpparna... tror banne mig att jag har underskattat min form... skulle nog klara milen tom utan att dö på köpet... Ska testa det nån dag... Fredag kanske?

Nu ska ja äta en sen lunch innan jag går till konditoriet och köper en semla eller två. Det är ju faktiskt semeldagen idag!!!

Sen är det tack och adjö för den här dagen för näsan min ska begravas i kurslitteratur. Dewey närmare bestämt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0