Där fick jag för å vara duktig...

Under gårdagen, dvs dagen efter min mil, så började jag få känningar i vänster lår. På bak/insidan liksom... Inte jätteont men definitivt så att det kändes när jag gick.
Efter att ha pratat med min kompis som är massageterapeut och tillika träningstok med stort intresse för idrottsskador (det hon inte vet är inte värt att veta liksom :P) kom vi (Jessica) fram till att det troligtvis är en mindre muskelbristning som ska få vila i lugn och ro för att läka Jag som är såååå peppad efter min mil och skulle ut idag igen FÅR nu inte Jag fick prova att köra mitt aikido pass igår om jag lovade att sluta så fort jag kände av låret. Det gjorde jag inte, men jag får tydligen ändå inte springa idag. Tidigast måndag säger Jessica, och henne bråkar man inte med
Jaja, jag får ju köra min aikido i alla fall. Alltid nått liksom...
Men jag har så mycket spring i benen att jag får spunk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0