Depp-blogg

Det är vad den här bloggen blivit känns det som... Sorry, men det känns skönt att gnälla av sig lite... Påverkas ju så sjukt av vädret med så regn och gråton färgar mitt humör alldeles för mycket tyvärr... självklart så blir det värre än vanligt när utgångsläget är på botten liksom...

Konstigt, jag brukar uppfattas som en glad och "sprallig" person... svårt å tro för er som inte träffat mig utan bara läst här... så länge jag är bland folk förtränger jag hur jag egentligen mår tror jag. det är skönt. Då kan jag vara mitt vanliga livsnjutande glada jag... och det behövs nog med tanke på hur jag mår däremellan...

Jaja, idag har jag gjort nada... skulle jobbat, det gick inte... har mått som en urvriden gammal disktrasa och sovit mig igenom dagen.
Hämtade barnen vid fyra... gick förbi brandstationen som dagen till ära hade öppet hus. Vi provade brandbilar och första hjälpen bröst-tryck på en hlr docka... Det var kul och jag fick tom. liv i dockan!!!
Tog oss sen till Farsta Centrum där vi intog en fantastisk måltid på Mc Donken innan vi shoppade loss på trosor och strumpbyxor till Leia, hon har visst vuxit ur hela garderoben igen.... sjukt vad den ungen växer...

Nu ligger sessorna i sina sängar och somnar till "Pelle Svanslös åker skidor" och jag passar på att blogga lite...

Imorrn ska jag skriva ett positivt inlägg.... lovar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det förstå får du inte tro att jag stalkar dig för att jag skrivit en del i din gästbok på sistone men jag känner så mycket för dig just nu och allt du går igenom. Har inte alls varit med om samma saker som du, har inte ens barn som jag oroar mig över, men jag fattar hur det är när man är i en känslomässig storm man inte kan kontrollera och som man inte ser slutet på. Jag tycker du är superduktig som ventilerar ditt depp istället för att stänga det in, för att förneka är farligt men att älta kan få en att må bättre och ge distans. Och KLART du ska gråta ut hos BUP, herregud de är ju till för hela familjen, jag tycker det verkar som jordens bästa forum att få ur sig lite oro och sorg. Tycker inte du behöver lova att alls vara positiv, bara att hand om dig så kommer du bli det av dig själv. Du är jättestark, det lyser igenom i din text! Ja jag tycker iaf att du verkar härlig! :)

2008-02-27 @ 22:12:26
Postat av: Anna

Mitt namn kom inte med? Tokigt, anonym hade jag ju inget behov av att vara! *erkänner* Det var jag som skrev en kommentar alldeles nyss!

2008-02-27 @ 22:14:11
Postat av: Yllis

Anna: Haha inte får jag "stalker vibbar" av dig inte... bara gulligt av dig att orka läsa och peppa trots att vi inte känner varandra... det ÄR skönt att ventilera här, även om jag tänker en smula på vad jag skriver och inte skriver om exakt allt... ett av de större problemen har ju med en viss person i skolan å göra... honom vågar jag inte riktigt ventilera allt om här tyvärr... Jaja, tack för dina värmande ord... de hjälper faktiskt en smula... :)

2008-02-27 @ 23:17:59
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0