Jag har tydligen sveriges sämsta musiksmak...

Jag tyckte nämligen bäst om Brandur och Michael Michaeloff (ok jag har verkligen INGEN aning om hur hans namn stavas)...
Brandur sjöng så att jag fick lust att gå och bli kär i någon.
Och Michaeloff (där kom det igen) har jag älskat sen första dagen i Fame factory för ca 7 miljarder år sen...
Amy Diamond är enligt mig så klämkäck att jag blir smått illamående,
E-type visade att han inte har en sångröst alls då man bara hörde Poodles-Jacobs röst när de sjöng stämmor.
Suzzie Tapper sjöng vackert och med känsla, hoppas att hon går vidare.
Hade vem som helst utom Christer Sjögren sjungit "I love Europe" hade jag älskat det las Vegas doftande numret med de coolaste scenkläderna... Vill med strutta runt i hög glittrig hatt och påfågelfjädrar :D
Velvet är bara tråkig.
Och tjejerna med x-en i buren... ja, vad säger man..? Det rockiga yttre skar sig så totalt med tjejernas röster, attityd och text på låten att mitt estetiska hjärta fällde en och annan tår...
Björn Gustavsson är söt och Luuk är kung!!!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Luuk är verkligen kung :) Men jag måste säga att jag konstigt nog gillade Christer! Brukar inte alls göra det, men det var allt lite mys-feeling på honom ikväll ;P Amys låt var ändå en av de bästa ikväll tyckte jag. Så jag är nöjd med att dom två gick vidare ;) Sen kan man ju hoppas att det kommer något bättre i kommande program :p

2008-02-09 @ 23:21:59
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Yllis

Debbie: Jag saknar Måns och Andreas Johnsson... Punkt slut!!!!

2008-02-10 @ 20:24:13
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Angeliqua

Hejhej, läser din blogg ibland. Trillade in här någongång när du på M&S berättade om din nya frisyr. Eftersom jag själv är ute efter _exakt_ samma hairdo var jag ju tvungen att kolla lite ;-)

Men åter till ämnet;
Michailoff & Brandur _var_ bäst...inget snack om saken. (kan tillägga att jag faktiskt är syssling med Michael, har dock aldrig träffat honom).
Så dålig musiksmak har du icke. Det är majoriteten av det svenska folket som inte fattat att det hela är en musiktävling, utan röstar på artisten. Mkt störande. Varför tror du Carola går & vinner gång på gång? Senaste gången hon vann skulle 1:a platsen helt klar gått till "Sing for me"...blir irriterad ff när jag tänker på det!

Ha det bra!

2008-02-12 @ 11:31:00
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Yllis

Angeliqua Nämen en själsfrände :D Jag blir med irriterad fortfarande över att Andreas inte vann den gången. Eller gången efter med förresten!!!
Så hur går det med din hairdo då? Jag är i stort behov av att trimma lite nu.. växer snabbt som attans... Coolt med släktskapet... att ni inte träffats är heeeelt irrelevant tycker jag ;)

2008-02-12 @ 21:09:47
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0