Jakten på den perfekta magen...

När jag var sisådär 13 år eller nått såg jag filmen "DIrty Dancing" för första gången... Förutom att som alla andra små flickor bli tokförälskad i Patrick Swayze blev jag även smått besatt av Jennifer Greys mage. Den har sedan den dagen varit perfektheten persoifierad när det kommer till magområdet. Inte för vältränad, bara så otroligt lagom och fin. Linjer, inte rutor.
En dag ska jag med ha en sån mage har jag tänkt sen dess... men jag börjar så smått inse att det inte kommer att hända. För det första så åt hon säkerligen inte samma mängder socker som jag... socker är förödande, men ack så gott!!! För det andra så tränade hon antagligen en hel massa under, innan och efter filmen... Jag har aldrig dansat, och kan således inte få nån dansarmage heller... och skulle jag tokträna magen så har jag npg snarare anlag till rutor än linjer... och det vill jag INTE ha... Så vad göra? Acceptera och ge upp eller kämpa på?
Kämpa på såklart... jag SKA ha en sån mage... gärna till sommaren tack snälla jultomte om det går!!!

image376


Kommentarer
Postat av: Jonna

då tar jag och önskar mig en jag med:)!snällaaa gud? :)

2008-02-10 @ 14:45:26
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Yllis

Jonna: Ju fler vi är och ju snällare vi ber så kaaaanske det funkar :D

2008-02-10 @ 20:21:35
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0