Med solen skiner jag...

Sjukt vad mitt humör påverkas av vädret. Vaknade och fick sol i ögonen och i hjärtat!!! Tills jag kom fram till skolan och blev en smula påminnd om att solen inte alltid lyser inomhus bara för att den ler på himlen... I skolan ler den inte.... jag vill byta grupp så mycket att det värker i mig... men det går ju inte... Jaja, bit ihop, handlar om en termin, det klarar jag, eller hur?

Så fort jag satt själv på tunnelbanan hem blev humöret bättre igen. Hem och handla och sen hämta mina gullfisar på förskolan :)

Lycka är barnaarmar runt halsen!!!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Du klarar det. Du klarar allt.
Så stark som du verkar vara borde du hålla på med tyngdlyftning.

2008-02-25 @ 21:40:03
Postat av: Yllis

Hemlig beundrare: Det gör jag... kånkade hem två sjukt tunga pappkassar fulla med mat heeeela vägen från affären. tog typ en kvart... visst borde det räknas som tyngdlyftning?

2008-02-25 @ 22:23:36
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0