Paketet från Ellos...

Kappan satt perfekt, OM man bortser från att de sytt "muddarna" runt händerna så sabla tighta... funkar ju inte att behöva bryta sig ut var gång den ska av... hoppas bara att storleken större blir bra även i övrigt...
Blusen behöver med bytas tyvärr... den är alldeles alldeles uuuunderbar... MEN för stor.... syns inte så bra på bilden med det syns rätt bra vid axlarna... hoppas att en 34a sitter bättre...
Teen är helt perfekt... köpte st 38/40 då jag ville ha den större... är hopplöst förälskad i den och en smula ledsen över att den inte går att använda varenda dag ;P

image386 image387

Kommentarer
Postat av: liv

men oj, vilken snygg tee! den var också på ellos? har missat den..och jag som slängde iväg en beställning alldeles nyss som kommer snart. galet snygg!

2008-02-26 @ 10:54:37
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se
Postat av: Torhill

Vilken snygg blus!!! Den måste jag verkligen kolla inn :) Så den var stor i storleken ??

2008-02-26 @ 14:47:55
Postat av: Yllis

Liv: Visst är den fin:) Kommer inte ihåg var jag hitta den, men på Ellos i alla fall ;)

Torhill: Jag tycker att den är rätt stor... brukar ha 36 i "stumma" kläder på överkroppen... ska definitivt byta till en 34a istället...

2008-02-26 @ 14:59:55
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Malou

Blusen var ju helt underbar!! På ellos hemsida är den inte ens i närheten så fin som den är på dig, måste vara därför jag missat den!

2008-02-27 @ 13:14:13
Postat av: Yllis

Malou: Tack!!! Jag är faktiskt helt kär... hoppas verkligen att storleken mindre sitter som en smäck :)

2008-02-27 @ 23:20:50
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0