Poppar Miss Li och väntar på kvällen...

För att Miss Li gör mig alltid så sprudlande glad, och för att jag i kväll ska på info-möte i skolan Leia troligtvis ska börja i efter sommaren. Blandade känslor över hela grejjen vill jag lova.
Liten blir så stor...för stor kan jag tycka ibland... Fina vackra ungen...skolbarn liksom. Det är stort.... nästan för stort kan jag tycka ibland!!!

Här är hon bara fyra... redan då tyckte jag att hon kändes så stor trots att hon var så liten... om 6 månader går hon med ryggsäck på ryggen och räcker upp handen om hon vill säga nått... Hjälp!!!

image372


Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Det är jättestort att börja skolan! Inte bara för barnen, utan att även för oss föräldrar!
Mina stora killar går i 1:an och 2:an, och jag tycker fortfarande att det är stort att gå på föräldramöten... ;O)

2008-02-07 @ 22:43:56
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: Yllis

Hemmamamman: Visst är det stort! För oss alla... skolan verkade i alla fall vara jättebra. Ska lyssna till magkänslan och förlika mig med tanken att liten blir om inte stor, så i alla fall en stor bit större :)

2008-02-07 @ 23:23:17
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0