The bottom is nådd...

and i  seem to aim lower :S

Väcktes strax efter fem av att lillfisen skriker hysteriskt på mamma. Flyger ur sängen och springer in i barnkammaren... Mira har drömt en jätte läskig mardröm och vill komma och sova hos mig. Självklart får hon det, ett litet besök på toan bara på vägen, vill INTE ha kiss i sängen... Medan Mira kissar känner jag illamåendet, är väl trött antar jag... tjena hej, kräks som en gris så fort tösen e klar... "Oj mamma vad du kräks" Nähä, tycker du :S

Sen däcka i sängen...
Tjejerna är bäst. De plockade fram och åt frukost själva, klädde på sig utan större tjaffs och jag vinglade upp och hjälpte till med tandborstningen bara... lunka ner till förskolan där en av pedagogerna kom ut och mötte upp på gården så att jag inte behövde gå in... vingla hem, stöp i säng och sov tills nu typ...Funderar på om jag kan skylla på chokladen jag levde på igår... 5 kr paketet på Vi... annars vet jag banne mig inte... det var i alla fall den som kom upp igen :P

Hmm nu Är bästaste Debbie på väg för att hämta ett par böcker, hon skulle handla blåbärssoppa och vitt bröd till mig på vägen!!! Konstigt, får alltid sjuka cravings av blåbärssoppa när jag är sjuk, vad för sjuk jag än må va...

Jag har världens bästa vänner... funderar lite stilla på vad jag gjort för å förtjäna dem.....

Kommentarer
Postat av: Debbie

Well, såklart du förtjänar oss när du är så go själv! :) Vet ju att du skulle göra samma för mig, hihi

2008-03-05 @ 11:39:36
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0