Love at first sight..

Är något jag tror benhårt på.... i alla fall när det gäller kläder och assecoarer...

Skulle visserligen vara himlans gött om det hände på riktigt med en söt pojke med. Han får gärna ha söta fräknar på näsan och ha en värld av upptåg i ögonen...

Just ja, kläder var det ju... kikade in på Lindex hemsida alldeles nyss och hittade både ett, två och tre plagg jag mer än gärna struttar runt i, i vår/sommar... ätandes glass i Kungsan med den där söta fräkniga pojken vid min sida.... fräknarna blir naturligtvis ännu fler och finare av vårsolen. Mums!!!

     

 På fötterna har jag mer än gärna dessa godingar... tyvärr har jag alldeles glömt bort var jag fann dem, så det kan bli svårt att uppfylla :S


Hmmm kan det ha varit på asos? Ska genast kolla... japp here they are... vill haaaaaaa!!!!

hahaha och ja, rumpan får vara bar tills jag hittar nått att dra på... kanske dessa? I alla fall ett par med härlig vidd vill jag ha!!!


Drömma kan man ju alltid...Over and out!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Otroligt fint alltihop! Speciellt den jeansfärgade tunikan som är lite längre. Har även kollat på de där jeansen :). Ha det!

2008-01-19 @ 20:16:40
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Yllis

Kicki: Visst är det väl underbart med vårkläder och 70-tals feeling på brackorna :)

2008-01-20 @ 22:39:13
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: liv

Du och Kicki är mina stilgurus just nu! För jag älskar 70-talsmodet men har fått för mig att jag är för mycket 60-talsstram för att det ska funka på mig. Men det är jättefint!

2008-01-21 @ 14:22:36
Postat av: Yllis

Liv: Vad söt du är :) Men du, jag e oxå väldigt mycket 60-talig, men visst kan man blanda lite... jag blandar hejvilt:P

2008-01-25 @ 18:27:44
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0