Vattkoppor sa Bill...

japp, Lillan fick sina i början av förra veckan och nu är de nästan helt väck... I natt kom Storbuset upp och visade stolt upp en liten koppa på hakan...

Varför är allt alltid så otajmat? Imorgon ska min hemtenta vara inne så jag måste skriva och knyta an till litteraturen heeela dagen. Samtidigt så är jag tokförkyld och således trött och utan större tålamod...
Idag ska min älskade klass på studiebesök på Moderna muséet och imorgon och på fredag är det redovisningar. Hela året vi gått tillsammans avslutas på fredag efter redovisningarna med ett besök i Elisabeth Skoglunds skapande verkstad, och jag ville så gärna vara med. Älskar hennes böcker och det hade varit sååå intressant med ett studiebesök hos henne  :(

Imorse kom "pianogubbarna" och lämnade mitt finfina piano som jag ärvt av mormor... Hemskt tjusigt är det.
Tyvärr så behöver det stämmas, men det får vänta. Är ju inte alldeles gratis. Och sen ska jag lära mig spela på det med... Tror inte att grannarna uppskattar "Kalle Johansson" i längden...

Konstigt att jag känner mig på så bra humör med tanke på allt...men det e ju bare å tacke å ta emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0