Mina stackars ben!

Jag har inte sprungit på 2½ vecka pga benhinneinflammation, sånt suger. Min massageterapeut som är inriktad på idrottsskador har behandlat mig och introducerat en ny löpteknik. Den kallas "pose" tekniken och är framfotslöpning.

Idag varvade jag promenad och löpträning med nya tekniken. Kännde inte av benhinnan alls, men svårt är det att springa med ny teknik.
Men om det förhindrar skador så är det värt varenda fånig minut, för ja, fånig känner jag mig när jag "skuttar" fram jätte långsamt :P

Nu kan jag knappt gå, vaderna har fått sig en ordentlig omgång och nu haltar jag nästan fram :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e de för massageterapeut du går till?

2008-07-03 @ 22:30:14
URL: http://prylpinglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0