En liten lista då

Helt oärligt stulen av Liv...

1. Hur lång är du ? 160... centimetrar alltså.

2. Vad vill du bli när du bli stor? En väldans massa. Jättelycklig bland annat.

3. Vad pluggar du ? Just nu sommarkurser. En om brittiska deckarromaner och en om medeltida kalkmålningar.... i vanliga fall läser jag till lärare.

4. Har du långt hår ? Nope, kort däremot.

5. Vilken hårfärg har du ? Idag, vädigt blond, svarade jag på den här listan igår däremot skulle jag svarat ljusbrunt med gnagarinslag!

6. Sminkar du dig ? Mascara och rouge är alltid på.

7. Har du haft sex senaste månaden?  Jaa...

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? hemskt sexigt hudfärgade... jag menar ljust gyllenbruna 

9. Har du kysst någon idag ? Nej

1. Bor dina föräldrar ihop ?
 Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Beror på vad det gäller...

3. Hur många syskon har du ? Sex

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Vilka böcker var det du hade från min litteraturlista?

5. Hur många ställen har du bott på ? 5 typ.

6.
Vem i din familj stör du dig mest på?
Det varierar, men min storebror leder nog ligan sen vi var små :P

7. Vilken familjemedlem är snällast ?
hmmm har sjukt bra familj faktiskt... Mammas man Tommy kanske...

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Strosade runt på söder med lillasyster N idag, blev färgad i håret av lillasyster O igår och ska träffa storebror på fest ikväll, kanske även syster N. Jag älskar mina syskon och träffar dem ofta :D


1. När var du senast med nån kompis ?
Nyss på stan.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Rebban och Kalle

3. Har du kysst nån kompis ? Flesta jag hängde med i 16-18 års åldern, pojkar som flickor.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Jopp

5. Vem har du varit kompis med längst ? Rebban, vi har hängt ihop 18 år typ...

6. Vem känner dig bäst?
Nog Rebban och barnens far.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nej, känns onödigt.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Absolut inte... eller vissa i skolan kanske, men umgås med gör jag ju inte iofs...

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
Tror det...

2. Klä dig annorlunda? Ja

3. Vara dig själv ? Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja, har världens finaste bikini som förtjänar att visas upp hela dagarna egentligen

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Ja oja

 6. Pierca dig ? Ja, har haft i näsan flera ggr. Men inget jag vill ha nu.

7. Ha sex på offentlig plats ? Ja

8. Vara omogen ? Ja

9. Äta småkryp ? Nej

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?
Har säkert avverkat en 5-6 st idag bara..


2. När var du på semester senast ?
i somras

3. Vilken färg är det på din tandborste ? ljuslila

4. Är ditt hår tråkigt ? näe, alldeles nyblont och sommarfint om jag får säga det själv

5. Vem såg dig naken senast ? En söt pojke

6. Hur ofta duschar du? oftast dagligen

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Tänker inte lägga mig ikväll, tänker dricka vin och sjunga singstar och fira söta Lukas på födelsedagen halva natten minst!


Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

hej, jag behöver verkligen hjälp med att hitta lite bra musik kan du inte vara snäll och gå in på min blogg och skriva en kommentar med ett par bra låtar, tack :P

kram <33

2008-06-13 @ 18:43:53
URL: http://fridacarolin.blogg.se/
Postat av: Annakarin

klanningTunikamedHASTARstl98104-auktion-65628783" rel="nofollow">http://www.tradera.com/NysyddklanningTunikamedHASTARstl98104-auktion-65628783



kolla den här klänningen!

2008-06-14 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0