Min lillasyster O

Fotade lillasyster för ett par dagar sen, hon ska söka aupair jobb i England och behövde skicka med lite bilder. Vi tänkte fota en hel del med kidsen så att de ser hur bra hon är med dem, tyvärr var de inte sådär super sammarbetsvilliga men ett par foton fick vi till. Förövrigt  placerade jag henne på balkongen lite flott stylad med en Dorothy Sayer bok i handen... hemskt tjusiga bilder fick vi på söta lillsis. Mina favortier kanske är en smula to much för att skicka iväg så jag visar dem här istället, vare sig hon vill eller inte.





Och vet ni... hon är inte bara vacker, hon är världens bästa barnvakt med... kanske jag måste flytta med till England? Hur ska jag och barnen klara os annars kan man ju undra?

Kommentarer
Postat av: Theresia L. Marissa

Klickade hit mig via tjejblogg. Valde på måfå någon att utmana. Så om du inte har något bättre för dig, finns utmaning att hämta på min hemsida: www.theresia-marissa.se

2008-06-24 @ 21:20:46
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: olli

ush vilka bilder! =P

2008-06-25 @ 18:14:49
URL: http://diciotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0