Utmanad

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då hade jag precis tagit studenten, jag och Rebban hade pappas lägenhet hela sommaren och festade, kollade på fotbolls VM och jobbade i garderoben på Münchenbryggeriet/Mälarsalen. Fattiga som kyrkråttor men lyckliga ändå!

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Nu ska jag snart sova men på listan var nog bara jobba idag...

3. Godis jag gillar:
Allt. Är en sån sjuk gottegris att jag skäms över det nästan!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Oh, resa, shoppa, kanske köpa ett hus med egen ateljé och snickarboa... och skämma bort alla i min omgivning. En stor del skulle även gå till barncanserfonden...

5. Städer/orter som jag bott i?
Stockholm bara. Men har ju tillbringat stora delar i Skåne då min far bodde där när jag var yngre. Utanför Ystad då.

Nu utmanar jag alla som vill att svara de med!



Kommentarer
Postat av: Madde Albin & Simon (aff)

1. Pluggade 2:a året av 3 på Chalmers

2. Hämta barnen från dagis, fixa massäck till Simon utflykt i morgon, ta hand om den rena tvätten, klippa gräset, gå och lägga mig i tid

3. Choklad, ju mörkare desto bättre!

4. Betala av lånen, köpa ny bil, hjälpa min syster så hon kan bygga hus, köpa nya möbler osv

5. Mölnlycke och Göteborg



2008-06-24 @ 22:52:03
Postat av: Ancha

1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Jobbade och bodde i Berlin och ville tillbaks till Sverige efter 10 år utomlands. Var singel.



2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?

a) har jobbat

b) köpt öl o grillad kyckling

c) ska läsa

d) kolla fotbollen ikväll

e) duscha o sedan sova



3.Godis jag gillar:

Saltlakrits, men käkar på tok för sällan!



4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Skaffa mig en tokduktigt ekonomisk rådgivare.

Köpa ny bostad

ta körkort

ge cash till min familj

placera stålar åt mitt barn

satsa 100% på mitt eget företag



5. Städer/orter som jag bott i?

Stockholm

Smedjebacken

Nice (Frankrike)

Berlin (Tyskland)



2008-06-25 @ 16:47:42
Postat av: Yllis

Madde och Ancha: Tack för era svar. Skojjigt att läsa :)

2008-06-30 @ 20:08:55
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0