Det sa bara klick!

Vi fann varandra inne på Din Sko... jag kände så väl igen känslan... ökad puls, hjärtklappning och "Om vi inte får varandra så döööööööör jag!!!"
Med ett svidande, bultande jack i hjärtat fick jag gå därifrån själv... Att skon skulle finnas kvar i st 37 den 20e kan jag bara glömma... i st 41 kanske men det känns ju inte som en tröst... Fy vad jag hatar att vara en fattig student... så sällan den där stora kärleken bara knockar omkull en.... Skulle kunna leva på nudlar i tre månader för de där skornas skull... tyvärr så kan jag ju inte riktigt utsätta barnen för den dieten... Usch, går och gråter en skvätt eller två över funnen men förlorad kärlek!!!
Om vi bara fick varandra så skulle jag älska dem tills sulan var borta och tårna stack ut... innerligt och ömt skulle jag vårda dem... funderar starkt på att köpa en trisslott!!!

image394


Kommentarer
Postat av: Yllis

hahahhhhh herregu syss,oki fattar bara väntar på å hitta min klänning :s

2008-03-05 @ 21:35:41
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Olli

Alltså postat av mig alltså, fast på Yllis dator:P

2008-03-06 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0