Kärlek

Träffade en sån fin pojke idag!!!

På perrongen stod han i toppluva och fotade ett husbygge med ett enormt intresse! 
När han såg mig sprack ansiktet upp i ett brett leende och han började ivrigt visa mig alla sina bilder i en galen fart. Underbara ögonblicksbilder ur fantastiska perspektiv fick jag se...

Pojken hade en lätt utvecklingsstörning och var väl en sisådär 11-12 år. Hans leende fick solen att komma fram och när han i sällskap med mig hunnit ifatt sin klass som stod under tunnelbanebron och väntade sa han att jag var snäll... Sen tog han en bild av mig... i sin iver hann han flytta på kameran innan den klickat så på bilden såg man slutet på min klänning, lila strumbyxor, vita skor och betongplattor... det var fint!!!

Åh vilken energi han spred och åh vad jag önskar honom allt gott och miljoner med fina bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0