Och så var det dax för nästa dal...

Är så sjukt trött på denna bergodalbanefärd nu... Hela dagen har kännts otroligt jobbig... och sjukt lång... humöret är på botten trots strålande sol utanför fönstren...
Inte blir det bättre av att tentan gömmer sig bakom knuten och redovisning på måndag. Redovisning betyder alltså att jag ska vara i skolan och träffa klassen... vilket i sin tur inbegriper den där pojken jag en gång tyckte väldigt mycket om, som fick mig att må bra och var min vän... men som jag nu knappt kan se utan att bli på dåligt humör... Tänk så det kan bli ibland...

Positivt idag:
Barnen har både fått frukost och lunch...
Jag har städat i hallen...
Jag har nästan lyckats få Mira att hjälpa Leia städa rummet helt utan att bli tokarg på det kaxiga barnet...

Det var typ det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0