Öroninflammation

Ja inte jag alltså utan lilla M.
J kom hit med henne igårkväll så att hon skulle få sova ut idag. Först kissa hon i sin säng, sen i min... The glorious life of a toddler-mum!
Käre bror kommer hit vid tolv så att jag kan åka till mitt seminarie... missar man ett seminarie får man extrauppgifter...  No can do liksom, hinner ju knappt med det ordinarie skolarbetet.
Underbart med fina syskon som alltid ställer upp, ni är bäst hela bunten!!!
Lilla M har inte fått alvedon sen igårkväll vid nio, men är idag hur pigg och glad som helst, örat märker hon inte ens av... hemskt bra och skönt för henne att slippa ha ont. Gårdagskvällen gräts tyvärr igenom, stackars pluttis.

Hoppas att ni får njuta av solen idag, det sa jag på cykeln till och från skolan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0