Räknar ner timmarna...

De två finaste töserna i hela världen kommer hem inatt efter en dryg vecka i Tunisien. Jag längtar efter mina fina barn så att det värker i kroppen.
J ska åka jättetidigt imorgon och jobba så för flickornas skull lämnar han dem här på en gång de kommer hem från flyget så att de får sova ut ordentligt imorrn.
Om ett par timmar kommer de... jag tänker pussa sönder dem tror jag, och imorgon blir det pankakor till frukost. Och sen blir det mys i dagarna fyra... Jag är ledig (självstudier) så flickebarnen får vara hemma med mig torsdag och fredag så vi hinner mysa ordentligt innan det är veckobyte igen på måndag.

Åh, fina fina barn vad jag vill ha hem er NU!!!

I barnkammaren är det alldeles nystädat och på det lilla bordet mellan de små stolarna står en vas nyplockade vitsippor... det ska kännas fint att komma hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0