Var gång jag ska plugga så börjar jag städa

Varför är det så?
Idag är jag hemma, hade tänkt att tokplugga, kl är nu halv två och jag har inte ens öppnat böckerna.
Nejdå, istället har jag röjt och stuvat om i två garderober och tryckt in en massa böcker i bokhyllan. Nu har jag bara en garderob full av pappkassar med böcker kvar. Behöver jag säga att jag är i stort behov av en ny bokhylla?
Inte är jag så smart heller att jag städar där det syns... det behövs det med.
På lördag är det jag som håller i tjejmiddan. Temat är Luau och jag har en hel del att fixa tills dess, istället facebookar jag och röjer i garderoberna som sagt var. Och läsningen ja, den ska jag ta tag i med. Lovar! Ska bara....

image522

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0