Däng var ordet!

Sen det förra inlägget gick det raskt utför... halsen känns vid varje sväljning som ett öppet sår, näsan är en vandrande snorbomb och orken ligger under isen.

Idag är första dagen halsen känns bättre men näsan är värre än värst. Huvudet är i alla fall äntligen tillräckligt piggt för att kunna ta in lite kurslitteratur så det ägnar jag denna dag helhjärtat åt.

Ett hett tips är att inte vara ensamstående och ha barnvecka när man mår junk själv... pest och pina rakt av, jojomen!

Jag vill kunna svälja, andas, orka med barnen och träna igen! Ja det vill jag banne mig!

Såhär rolig känner jag mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de e väl tur att du har humorn kvar iaf! de är faktisk ett friskhets tecken!! kram på dig å krya på dig! /prylpinglan

2008-11-05 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0