Som grädde på moset!

Hämtade hem en dotter med magknip från skolan... såsmåningom började hon må illa och spenderade sen kvällen liggandes i soffan halvdvalandes/sovandes...stackars liten var verkligen mör...

Sängdax och upp i våningssängen... handduk på kudden och liten hink bredvid utifall att... efter en liten stund hörs ordentliga hulkanden... in springer jag och hinken är full... blääää!!!

Lilla tösen vägrade somna om inte stora låg i sin säng... såvida inte jag låg hos henne... men då blev stora flickan i soffan jätteledsen och rädd... hur ska jag fixa detta liksom tänkte jag?

På med "Fem myror är fler än fyra elefanter" på tvn framför soffan och stora tösen! In och sitta hos lillan tills hon somnat. Nu har jag bäddat åt storan på mitt sovrumsgolv så jag har koll på henne i natt!

Och näsan min den rinner, och halsen min den hostar... bajs liksom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

strackars! de e nåt som går nu alltså... usch å fy. kramis! /prylpinglan!

2008-11-06 @ 20:52:42
Postat av: Yllis

Prylpinglan: ja det är väl de tiderna nu tyvärr... men idag mår hon som en prinsessa igen så jag undrar om det kan ha varit nått hon ätit bara...

2008-11-07 @ 13:56:26
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0