I did it!

Tog mig till gymmet alltså och tog mig igenom både spinningen och coren... de sista tio på cykeln var benen allt bra möra men jag bet ihop och cyklade på... coren var alldeles lagom jobbig och dessa pass två ggr i veckan kommer nog göra susen för mig! Får se vad jag kör för nått på veckans tredje pass, ska nog testa runt lite och se vad jag fastnar för!

Idag har jag dock ondare än ondast i låren. Träningsvärk har jag haft tusentals ggr förut, men aldrig någonsin så in i bängen mycket som nu... jag gråter nästan så fort jag är tvungen att använda benmusklerna....men nu är det ingen träning för mig innan fredag så jag får vila musklerna lite i dagarna två så ska det nog gå bra sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0