Myskväll igår

Åkte hem till L igårkväll... vi skulle mötas på centralen för att gå och handla nått gott att äta och mysa framför nån film på tvn. Någonstans mellan Slussen och Gamla stan fick jag ett av mina sedvanliga infall så efter lite övertalning blev det en snabb middag i Kungshallen innan vi trippade över torget och slog oss ner i biosalongen för att njuta av den underbara feelgood-movien "Mamma Mia". Andra ggn för mig faktiskt men jag tror att jag skulle kunna se den minst en gång i månaden ett bra tag!
En helmysig kväll helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Feliciaaa

Är mamma mia bra ?

Jag har väntat på att den ska komma ut jätte änge nu, på internet då alltså. Är det värt att leta o kolla efter den hela tiden ? :P

2008-10-01 @ 16:07:44
URL: http://feliciaaae.blogg.se/
Postat av: Yllis

Feliciaaa: Jag tycker att den är helt fantastisk. Har som sagt sett den på bio två ggr redan och skulle lugnt kunna se den igen! Älskar både musiken, historien och hur den är filmad... De har fått ihop historia och låtar så otroligt bra och karaktärerna är underbara och färgstarka... meryl Streep är så bra så det inte är sant! Så jag tycker absolut att du ska fortsätta leta, eller helt enkelt slå dig ner i biosalongen :)

2008-10-01 @ 16:18:57
URL: http://barajaget.blogg.se/
Postat av: Pudding

Visst är den underbar!



Har bara sett den en gång på bio - skulle kunna se den många gånger på bio - om det hade varit lite billigare...



Det är en film som man bara måste se på bio - minst en gång!

2008-10-01 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0