SATS kids

Idag var det premiär för kidsen på gymmet...
Medan jag svettades bland maskinerna (cyklade tio minuter till uppvärmning och sen styrketräning) så knöt flickorna kontakter inne på Sats kids... de hade så roligt att de inte ville gå hem och sen jublade av lycka då jag talade om att de skulle få gå dit på Söndag igen...
Så skönt att det gick bra... nu vet jag att jag kan träna även eftermiddagar de veckor barnen är här om nöden kräver det!


"Titta! Min smörgås ser ut som ett par kalsonger!"
Sådan mor sådan dotter ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kalsongmackor! :)

skönt att de funkar så bra med träningen å att ungarna gillar att hänga med alltså!

//prylpinglan

2008-10-22 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0