Skapande verkstad!

Leia är hemma idag efter att ha påbörjat dagen sittandes alltför mycket på toaletten. Under stora gråtet gick vi hem efter att ha lämnat lillasyster, även hon mitt i stora gråtet. Den ena grät för att hon ville till skolan, den andra för att hon ville hem.
Leia stackarn missar ju det efterlängtade Halloween firandet idag så för att göra henne lite gladare över sin tillvaro bestämde vi oss för att själva fixa Halloween här hemma idag.... Leias batteridrivna drejskiva åkte fram och skapandet började... nu en timme senare sitter tösen fortfarande och smånynnar och drejar för fullt, själv gav jag upp och tog fram sjuk-kassen istället... det är en pappkasse full av silkespapper, pärlor, tygstycken, flirtkulor mm... samma kasse som jag och mina syskon hade när vi var små och sjuka...
Snart ska vi göra halloweenpynt så det står härliga till... ikväll blir det mysmiddag med pumpaformade pankakor och grön mjölk och kanske en och annan spindel hängandes över matbordet...

Tösens mage har i alla fall lugnat ner sig och hon mår hur bra som helst... kanske var det bara en reaktion på bedövningen från tandläkaren igår?

Kommentarer
Postat av: olli

vet inte va ja ska saga mer an att ja saknar er alla 3 riktigt mkt! sj ska ja o mina kompisar fixa drakter nu i helgen ;-) ska bli mkt intressant :-P take care pussar!

2008-10-23 @ 21:04:55
Postat av: Yllis

Olli: vi saknar dig med hur mycket som helst!!! Lägger upp en himla massa bilder bara för dig ;)

2008-10-25 @ 14:27:43
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0