Tunga ben idag!

Dagens spinningpass var tungt... fick verkligen kämpa för att orka hela halvtimmen trots att det var exakt samma pass som jag brukar köra... benen ville bara inte helt idag...

Coren däremot gick bättre än vanligt.. kände mig stark i mage och rygg och tycker att jag fick till bålstödet så hemskt bra hela passet igenom...

 Om en stund ska jag dra mig neråt dojon och köra mitt första aikidopass på vad som känns en evighet... jag har varit så uppsluten i allt som har med min övriga träning å göra att aikidon helt klart fått lida en massa... men ett pass ikväll och ett på söndag så kanske jag får tillbaka lite motivation igen!

Tur att jag är med och tränar barn och föräldrar på lördagar i alla fall så att jag får insupa lite dojo åtminstonde ;)

Hoppas ni får en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul Yllis, vi har saknat dig, då ses vi på passet imorrn....

/M

2008-10-18 @ 21:16:03
Postat av: Yllis

ok är jag dum nu? Fattar inte alls vilket pass och vem M är :P Jo nu tänker jag att det är Åkes pass idag... men vem är nu du?

2008-10-19 @ 09:46:57
URL: http://barajaget.blogg.se/
Postat av: Anonym

...men visst har det klarnat nu ;-))

Hoppas det gick bra idag så vi får se dig lite oftare.

/M

2008-10-19 @ 22:00:35
Postat av: Yllis

M: klarnade så fort jag kom in i dojon... i dubbel bemärkelse... ska försöka komma på söndagspassen framöver i alla fall... börja lite försiktigt och invänta motivationen :)

2008-10-21 @ 14:35:18
URL: http://barajaget.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du... har du påskriset framme nu??? eller e de en gammalbild??

2008-10-22 @ 18:38:03
Postat av: Yllis

haha bilden är från i påskas... men sant är nog att den kan ha varit yngre för om jag inte minns helt åt skogen så stod det kvar betydligt längre än sig bör... granen brukar få stanna så länge som möjligt den med... jag älskart ;)

2008-10-22 @ 20:54:30
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0