Äntligen börjar jag känna mig bättre!

Att vara sjuk är så oerhört trist och tråkigt och dumt tycker jag. Nu har jag iofs klarat mig hemskt lindrigt undan men ändå.... just den där orkeslösheten är så extremt trist.

Igår kom jag och vännerna i alla fall iväg tillslut och såg SATC-filmen. Jag älskart! En hel del fantastiska klänningar men även en hel del hemskt fula kreationer fanns att beskåda.

Mycket sex, kärlek och city precis som man förväntat sig... Samantha fick mig att brista ut i skrattkavalkader fler än en gång... men det som tog alla priser var Charlotte i Mexico! Jag skrattade så tårarna rann utmed kinderna... men så har jag en fantastiskt välutvecklad bajs och prutt humor med!!!

Idag kom mina fina töser hem! Jag får nästan lite ont i hjärtat när jag ser dem igen efter en vecka, de är ju så otroligt fina och fantastiska! Vi hade lite myskväll med god mat och småprat, te, vindruvor och sällskapsspel därefter! Underbara ungar helt enkelt!

Lite tomt nu på kvällskvisten bara när barnen somnat, har ju varit med fina L varenda kväll i en vecka och hej så lätt man vänjer sig liksom... jaja varannan vecka liv är ju min grej nuförtiden!

Dax att sova nu, Seinfeld på tvn... älskar att somna till den när jag är hemma själv... bara ställa in när den ska stänga av... vardagslyx jag tycker om!

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0