Attjo attjo attjo prosit!

Hur stavas attjo egentligen?

Halsen är så mycket bättre idag men jag är snorigare än någonsin! Har kommit in i nysstadiet och känner mig hemskt sexig...

Trotsade förkylningen och tog mig till Globen i alla fall för att luncha med fina Sofia. Vi har inte setts på ett par år så det var verkligen supermysigt.  Sushi blev det och det är ju aldrig fel liksom :)

Tog en snabbis i affärerna och hoppsan hejsan så var vi två som åkte hem efter att jag kramat om S och sagt hejdå!
Den fina figuren som följde med hem var en kjol som tröttnat på att hänga med vännerna på ställningen och hellre ville bekanta sig med mig nu.
Jag tror att vi kommer bli fina vänner och hitta på mycket kul ihop. Imorgon redan tänkte jag, när jag ska på SATC-filmen med vännerna! Kanske att bild kommer sen... om jag orkar... nu ska jag krypa ner i soffan igen och dricka ingefärste och kolla film!

Hoppas att ni andra är pigga och krya och har en underbar helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0