Full rulle hurtbulle!

Idag hade jag första dagen på nya praktiken... den här veckan ska jag hålla i minst två matematiklektioner.
Nu sitter jag och planerar in idrotts-matte för morgondagen... ska bli så enormt roligt! Vi ska arbeta med geometriska former hela veckan och väva in dem i olika ämnen, material och lektioner.
Har tvättstugan med, kanske inte sådär jätte spännande men nödvändigt absolut!
Sen ska jag iväg till gymmet med L och köra mitt allra första gym-pass på tio år... får se hur det slutar :p vet inte ens vad jag ska ha på mig... kan man ha löpartights fast att man inte springer? de är ju så sköna... och på fötterna? Löpardojjor eller superlätta pumapjuck?
Sicken rookie jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0