Instant ginger drink!

Igårkväll flyttade det in en familj rakblad i min hals. Förstår inte vad de har där å göra faktiskt. När jag sväljer så skär det rakt upp i höger öra och jag känner mig allmänt klubbad!
Jag lämnade tom. Vera utanför skolan och tog tunnelbanan hem, hoppade av vid Hötorget en snabbis och inhandlade kinesiskt mirakel te som ska vara grymt bra på att mota bort elaka invasioner i kroppen. Tur jag älskar ingefära för nu OD:ar jag Instant ginger drink så det står härliga till!
Kvällens aikido-pass fick ställas in för min del. Så även födelsedagskalaset jag skulle på och ölrundan med mina klasskamrater med.
Så det kan bli!
Men fina L ska komma hit och ta hand om mig snart... det känns bra!
Trevlig fredagkväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0