Vilken vad? Friskis eller Sats?

Alla dessa val... har bestämt mig för att skaffa kort och komma igång med träningen ordentligt nu. Veckorna jag har barnen blir det ju ingen aikido alls, bara cykla till skolan ett par ggr i veckan. Det ska bli ändring på det nu! Snart kommer det vara för kallt och regnigt/snöigt för att cykla till skolan vilket betyder att jag inte kommer få någon träning alls barnveckorna. Då kommer jag gå under... är i så stort behov av att röra på mig och ta i så nu banne mig ska jag skaffa gymkort. Frågan är bara var?
Har ju både Sats och Friskis hiskeligt nära bostaden. Båda anläggningarna är nya och fräscha... hittar inte studentpriser på friskis bara... så då talar det för Sats... plus att L har Satskort så då skulle man kunna träna ihop ibland... men Sats har mycket dyrare medlemsavgift än Friskis... hmmm HUR SKA JAG GÖRA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0