Hektisk vecka!

Denna vecka är den sista lediga innan höstterminen börjar. På schemat står: *Skriva klart c-uppsatsen *träffa handledaren för uppsatsen *Fixa klart mitt nya CV *Söka jobb *Ringa banken och höra mig för om bostadslån då vi ombildat och ska köpa loss våra lägenheter *Kolla upp litteraturen till nya kursen som börjar nästa vecka *Träna så mycket jag bara kan och hinner *gå till bibblan och låna "Tuesdays with Morrie" som jag inte läst på år och dar trots att det kan vara bland det bästa jag någonsin läst. Ska försöka andas och skratta lite emellanåt med!

Kommentarer
Postat av: Karin W

Oj vad mycket du har att göra! Men vad hör jag? Ska det ombildas till bostadsrätter i Hökis? Jaså minsann, hoppas ni får ett bra pris! Ha det bra!

2009-08-17 @ 22:15:39
URL: http://ensystersbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0