Bara man vill tillräckligt så...

Jag ville hemskt gärna bli av med min hemska utväxt... min fina pojkvän lekte frisör och gjorde ett hemskt bra jobb hemma i köket.

Jag ville hemskt gärna  få en snyggare/jämnare frisyr... jag lekte frisör och klippte en rak fina page på mig själv.

Jag ville hemskt gärna få bort de gula pigmenten i håret... jag sköljde det med rödvin och så var det klart!

Jag ville hemskt gärna visa hur duktiga vi är på att leka frisörer... så jag tog fram kameran och fotade helt enkelt!





Sen ville jag hemskt gärna visa hur bra jag klippte i nacken...

...tydligen ville jag inte tillräckligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta är mkt fint.

2009-01-27 @ 23:29:59
Postat av: Yllis

Tack du! Hemskt nöjd är jag :)

2009-01-28 @ 16:17:51
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0