Feberdimma

Inte jag då utan stackars lilla L. Hon har legat och försvunnit in i feberdrömmar till och från hela dagen i soffan. Tycker så synd om henne... hemskt ynklig är hon.
Och jag med en smula för imorgon och på torsdag är det introduktion och första seminarierna för oss som ska skriva c-uppsattsen nu i vår. Obligatorisk närvaro och även om vab är en giltig frånvaro så känner jag smått panik över att missa det hela, är ju trots allt en stor hjälp och nytta för oss som ska skriva.
Försöker få tag på halva släkten för att se om nån kan barnvakta... wish me luck!
Nu ska jag fixa lite mat i form av avocadotortillas till mig och Miran... och havregrynsgröt till febertösen, det enda hon vill ha idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0