Getting ready...

Herrejösses så jag fånar mig... det är ju ingen fin uppstyltat middag jag ska på och sitta och bli grillad direkt... det är en avslappnad tillställning med familj och vänner... kanske jag ska klä mig i en gardin och stå nära fönstret... kan det funka tror ni? Då kanske jag inte ens märks...
Sitter och målar naglarna... kan ju inte gå dit med avskavt nagellack heller...fransk manikyr it is... var längesen nu men känns fint och frächt...
Inte så märkligt kanske ändå att jag nojjar mig... sist jag träffade föräldrar för första gången var sisådär 7½ år sen eller nått... har glömt hur man gör bara helt enkelt... men det går nog bra... klart att det gör!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart de kommer gå bra!!! /prylpinglan :)

2009-01-09 @ 22:54:18
Postat av: Yllis

Prylpinglan: tack, det gick så bra så... :)

2009-01-11 @ 13:50:58
URL: http://barajaget.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej Yllis!



Vad spännande... Skriv något om hur det gick!



/Agnes (som följer din fina blogg slaviskt!)

2009-01-12 @ 13:12:30
URL: http://pagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0