Jag har hittat min bröstrygg!

Igår var jag på mitt första box-pass någonsin! Det var sjukt tufft men skitkul rent ut sagt.
Kordination har ju aldrig varit min grej direkt så hjälp så jag fick jobba. Passet var ganska avancerat rent tekniskt och när man då som jag aldrig hållt i ett par mitzar (stavas det verkligen så?) förut, så gick hälften av min energi ut på att komma ihåg hur mitzarna skulle hållas och i vilken ordning jag skulle hålla upp dem...lägg sen till olika sorters slag och fotarbete... jo jag tackar jag...

Efter passet sa instruktören att det var viktigt att stretcha bröstryggen om man inte var van att boxas... jag visste inte riktigt var den satt ens... idag när jag hostar känner jag preciiiis var den sitter... för sån träningsvärk jag har idag var ett bra tag sen... jag är liksom öm i hela kroppen känns det som... på insidan av kroppen... hemskt märkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0