Oh what a night!

Små somnade vid halv ett efter stora insomningsproblem... efter en timmes dvalande kommer Leia in då hon hostar så sjukt mycket att varken hon eller jag kan sova ordentligt... somnar precis till vid halv två tiden men vaknar direkt av att Mira illvrålar att hon kissat i sängen... upp och tvätta av barnet och stoppa ner henne i min säng bredvid Leia... då börjar Mira illvråla om spindlar och hit och dit innan hon demonstrativt ligger och gör ljud och störande heftiga rörelser för att få uppmärksamhet igen så ingen av oss kan sova... så småningom får jag nog och ett jättebråk brusar upp mitt i natten... både Mira och jag skriker och Leia stackarn hostar så hon får ont i hjärtat (bröstet). Vid halv fem somnar vi äntligen in igen för att två timmar senare gå upp och gå till vårdcentralen...

Hela veckn har varit skit sömnmässigt... jag tror att jag dör snart om jag inte får sova... tur barnen åker till Johan idag, imorrn ska jag sova halva dagen minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0