Tar det aldrig slut?

Har själv haft en monsterhosta i 2½ vecka nu... Även stortösen var risig förra veckan hos mig och fick hostmedicin. Hon hade klarat sig utan den sista dagarna hos sin far men igår när jag fick hem barnen så var hon dyngsnorig och hostan spökade hela natten. Varken jag eller Leia fick en blund i ögonen på hela natten nästan.
Idag är jag och L hemma och hostar och gnäller och hur jag ska klara av den här kursen jag går nu är ett mysterium. Jag har varit på ETT seminarie hittills pga egen sjukdom och vab. Kommer troligtvis vara tvungen att vara hemma det mesta av den här veckan med... hur i helskotta ska jag kunna hänga med i kursen? det är ju på seminarierna man får ut nått.

Dagens två positiva är dock att

1) seminarierna är inte obligatoriska så jag slipper kompletteringsuppgifter

2) CSN kom idag så jag har nu kunnat betala mina räkningar

Nu ska jag krypa ner i sängen och tycka synd om mig med en kopp ingefärsté. Hembryggt såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0