Tenta vecka

Den här veckan är vigd åt hemtenta skrivande... på fredag ska den vara klar och inne... hur långt jag kommit?

Ja igår städade jag lägenheten och hostade, jag KAN bara inte plugga när jag ser disk och klädhögar överallt...
...idag sov jag efter att ha lämnat barnen, Leia hostade värre än jag hela natten och höll mig vaken mellan tolv och fyra... efter förmiddagssömnen var jag och körde ett core-pass... vågade mig inte på en 30 minuters spinning med den här hostan...
...sen lagade jag lasagne till lunch... sen trixade jag lite med datorn... hämtade barnen... lagade middag... la barnen... bakar nu bröd och tänker att imorgon... DÅ ska jag börja skriva... och läsa...
...ska bara köra ett pass på gymmet först ;)

Är det inte ett under att jag fått in varenda tenta i tid hittills och inte en enda komplettering eller rest...

Imorgon börjar jag... jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hm. Det där med att inte kunna plugga när man ser disk och klädhögar är ju bara för sant. Det stämmer så bra in på mig. Det går bara inte! Jag har jätte svårt för det. Jag har blivit lite bättre på att fokusera på studierna, men inte tillräckligt. Dessutom finns bloggar och Ellos som jag gärna kikar lite på. Jag har tenta på fredag. Good luck to us!

2009-01-13 @ 21:39:24
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Yllis

Emma: Tack du och lycka till du med :)

2009-01-15 @ 10:36:20
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0