Jomen serru satt...

Det ligger till på det häringa viset att jag ska läsa en 15 p kurs nu i sommar som börjar nu på måndag. Dynamisk pedagogik heter den så fint. Igår fick jag reda på att jag kan tillgodoräkna mig dessa 15 p i min utbildning, vilket med andra ord betyder att jag endast behöver läsa 15 p bildbreddning i höst och att JAG SEN ÄR KLAR!!!!! Redan i oktober/november nån gång kommer jag vara färdigutbildad lärare. Jobba, pengar, färdig med pankeriet liksom. Fy bubblan vad härligt det ska bli. Men samtidigt skitläskigt. Har lullat runt i min pluggbubbla i flera år nu och känner mig liksom rätt så trygg där. Nu blir det andra bullar. Arbetsliv liksom. Hjälp :D

Kommentarer
Postat av: Bara Barah

Weeiiiii! Grattis sa hon som..... kommer inte på nått slut. Men jäklar här blir man omsprungen. så roligt!!

2009-06-04 @ 14:36:17
URL: http://www.barabarah.blogspot.com
Postat av: Agnes

WOW! LÄSKIGT... men grattis!

2009-06-09 @ 11:17:29
URL: http://pagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0