När lillan kom till jorden...

...och sen helt plötsligt fyllde hon sju!

Lite så känns det faktiskt. Hon var ju alldeles nyss en liten knubbig bebis med bagerskearmar och bebisdoftande nacke... Igår fyllde finaste tösen sju år... Världens finaste sjuåring ska jag be att få tala om att hon är med!


Med detta promenerade vi sjungandes in till henne på morgonkvisten


Yrvaken men glad


till frukost åt vi american pancakes med lönnsirap...


sen gjorde vi klart tårtan till släktkalaset... (luggen är inte så ojämn som den ser ut på bilden, jag lovar!)


Vi hängde upp ballonger och hade kalaset i parken... Leia bjöd förutom på godsaker på varmkorv och rödvin... hon ville ha det så helt enkelt!


Prinsessan fick massor med fina presenter. Blandannat en ny cykel... lyckan var total!


Kvällen avslutades med lekar i gräset... här kullerbyttar Miran nerför slänten!

Imorgon blir det barnkalas... ikväll är töserna på tjejmiddag med övernattning så jag förbereder för morgondagens kalas... Jag har brassat pankakor till pankakstårtan, bakat en kladdkaka till kladdkakstårtan och gjort urtjusiga godisstrutar av rosa tårtpapper!


Flott så flott med rosa tårtpapper... jag älskar tårtpapper!


Tio färdiga strutar som väntar på att få gå på kalas!

Nu är jag dyngtrött och tackar för mig!

Natti natt!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

ååh vad fint! jag blir helt rörd!!

2009-06-29 @ 22:26:56
URL: http://pagnes.blogspot.com
Postat av: Anonym

Agnes: Ja men visst är hon fin min skatt :)

2009-06-30 @ 22:52:47
Postat av: Linnéa

Vilken fi tös du har. Men jag måste bara säga att jag nästan tappade hakan när jag såg hennes nattlinne med hästar på. Exakt ett sånt hade jag när jag var liten, och då hade jag fått ärva det av min nitton år äldre syster som hade det när hon var liten. Aldrig sett det någon annanstans! :)

Fin blogg du har!

Linnéa

http://tantnea.webblogg.se/

2009-09-30 @ 22:53:56
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0