Och så vart det midsommar!

I år igen... det tycker jag är bra!

 
Jag och Lukas tog färjan ut till Utö kvällen innan midsommarafton... en öl på båten satt fint kände vi och skålade in vår första midsommar tillsammans...


Midsommarfrukosten intogs framför den här utsikten...


Vi gjorde oss såklart en egen midsommarstång!


Medan lunchen intogs på terassen gömde sig den lilla sommarölen bakom gitarren...


Sommartårtan var gjord på hur mycket kärlek som helst och smakade därefter!


Sumo-Li


Gitarren kom fram...

Sen sjöng och dansade vi både innan och efter den fantastiska middagen... Har inte kollat med de andra om jag får lägga ut bilder på dem så ni får klara er på bilder på mig och Lukas... eller så kan ni leka att vi var själva :P

Sent på kvällen, kanske runt tolv... hoppade vi i den ved-eldade trätunnan som står vid vattnet... där drack vi kall öl och skrattade... jag och L hoppade faktiskt i havet emellanåt med... skönt och uppfriskande.


Kärlek!


Dagen efter åt vi sen brunch bestående av american pancakes, äggröra och bacon... En hel massa juice slank ner i solen med!


Vi hade en finfin midsommar med fantastiska människor och mest bara sol sol sol!

Kommentarer
Postat av: josefin

va söta ni är yllis :)

2009-06-22 @ 21:49:10
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/
Postat av: Yllis

Josefin: Visst är vi :)

2009-06-27 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0