Jodå jag lever!

Blev visst en liten blogg paus. Helt oplanerad, det bara bidde så.

Jag har istället lagt all energi och tid på mina barn, skolan, pojken i mitt liv (mitt livs stora kärlek tror jag banne mig), träning och för att inte glömma min nya kärlek. Han är skit liten och skitsöt. Rebban och Kalle har alltså blivit föräldrar till en fantastisk liten pys som heter Ville. Skälvklart hänger jag där så ofta och mycket som jag bara kan och får.

Förresten ska ni få höra... tidigt på tisdag morgon hoppar jag på ett plan och åker med pappas familj till Texas! Jo men det är alldeles sant. Min kusin bor i USA sen flera år tillbaka och nu ska hon och pojken hennes gifta sig. Så en hel vecka ska jag njuta av sommaren i Texas. Gå på amerikanskt bröllop och möhippa och bara njuta av livet! Lovar att komma med bilder när jag kommer hem :)

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Pudding

Låter som att du har använt din tid till många bra "saker"!



Spännade med bröllop i USA - ser framemot bilder!



Har förresten köpt en klänning som jag tror att jag har sett på din blogg en gång. En blommig(rosa/beige/mörka blommor) helt underbar "skapelse" från H&M - känner mig lite som en prinsessa i den! (Den finns i svart/vitt också, och om den kommer in i min storlek, så ska jag nog försöka att klicka hem den också!)



Ha det så bra i USA!

2009-03-28 @ 10:07:23
Postat av: Yllis

Pudding: Ja den klänningen ska jag faktiskt ha på mig på bröllopet tänkte jag då färgerna allt ska gå i är guld, vitt och cerice... som närmsta familj kommer vi vara med på en massa foton och ska matcha färgmässigt... så hemskt underbart amerikanskt allt verkar bli ;P

2009-03-28 @ 18:08:41
URL: http://barajaget.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh vad kul Yllis! Ha det underbart i Texas! Jag vill till USA snart igen. Finns så mycket att se. Och vad kul det var att ses på t-banan :). Kram!

2009-03-29 @ 12:27:59
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0